Zmizelá Plzeň

/album/fotogalerie/zmpm-21-max-jpg/ Zmizelá Plzeň 21. Starý most přes Radbuzu U Jána. Roku 1888 byl zbořen a nahrazen železným mostem. (archiv: Z. Šůcha) /album/fotogalerie/zmpm-22-max-jpg/ Zmizelá Plzeň 22. Socha sv. Jana Nepomuckého, nacházející se dnes v Křižíkových sadech, stávala původně U Jána - nejdříve u mostu a později v prostoru Jána - dnes rušná křižovatka (foto: Z. Šůcha, 9.2. 2008) /album/fotogalerie/zmpm-23-max-jpg/ Zmizelá Plzeň 23. Plzeň - U Jána po roce 1900. Přes řeku Radbuzu vede železný most, který vyrobila firma Škoda (archiv: Z. Šůcha) /album/fotogalerie/zmpm-24-max-jpg/ Zmizelá Plzeň 24. Dobová pohlednice z roku 1917 - Prager brücke - Pražský most. Za mostem vlevo v Poděbradově třídě bývala vyhlášená Špačkova plzeňská pivnice.
/album/fotogalerie/zmpm-25-max-jpg/ Zmizelá Plzeň 25. Socha sv. Jana Nepomuckého v Sadech - letopočet roku 1605 zezadu na podstavci sochy (foto: Z. Šůcha, 9.2. 2008) /album/fotogalerie/zmpm-26-max-jpg/ Zmizelá Plzeň 26. Most U Jána, dobová pohlednice před rokem 1899, kdy zde ještě nejezdily tramvaje. (archiv: Lec) /album/fotogalerie/zmpm-27-max-jpg/ Zmizelá Plzeň 27. Nádražní třída - U Jána po roce 1900. Tramvajové koleje přes most a točna pro autobusy pro linky na Ústřední hřbitov a do Doubravky. /album/fotogalerie/zmpm-28-max-jpg/ Zmizelá Plzeň 28. Křižovatka U Jána kol roku 1907. Přes železný most vyrobený firmou ŠKODA jezdily tramvaje a vpravo za mostem byla firma Brožík, která pro první tramvaje v Plzni vyrobila karosérie (elektro výzbroj dodala firma Křižík).
/album/fotogalerie/zmpm-29-max-jpg/ Zmizelá Plzeň 29. Tramvaj v Poděbradově (dnes Pražská ulice) třídě v roce 1901, dobová pohlednice (archiv: Lec) /album/fotogalerie/zmpm-30-max-jpg/ Zmizelá Plzeň 30. Nádražní třída (U Jána) po roce 1900. Úplně vlevo se nacházel hostinec U křížku.
Záznamy: 21 - 30 ze 108
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>